poniedziałek, 28 marca 2011

Jak zwiększyć skuteczność?

Jeśli coś robimy, to oczekujemy po tym skuteczności. Tworząc blog często będziemy chcieli, by nasi użytkownicy coś zrobili: przeczytali polecany linkiem artykuł, kupili naszą książkę, zagłosowali w ankiecie, wpisali komentarz.

Spójrz teraz na bannery niżej i zauważ jedną różnicę między nimi.







A teraz wyniki skuteczności:


Górny banner okazał się 78% skuteczniejszy od dolnego. Skąd różnica? Ten pierwszy jest identyczny, ma jedynie dodaną jedną klatkę:


A na klatce napisane [kliknij].

Jeśli chcemy, by interneuta coś zrobił to powiedzmy mu wyraźnie, by to zrobił, poprośmy go. To działa.

Tu dodatkowo [kliknij] sugeruje, że jest to link (nawias, niebieski kolor).

Jeśli jesteś na mojej liście subskrypcyjnej to już wiesz dlaczego w mailach moich jest to:



Zależy mi po prostu na tym, byś przeczytał to, do czego cię zapraszam.

Czy będzie to skuteczność większa dokładnie o 78%? Tego nie wiem. Warto jednak o tym pamiętać pisząc blog, czy wysyłając maile.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe, ale jak się robi taki baner? Może dostanę pomoc w tej kwestii? Instrukcję? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń