Spójrz teraz na bannery niżej i zauważ jedną różnicę między nimi.
A teraz wyniki skuteczności:
Górny banner okazał się 78% skuteczniejszy od dolnego. Skąd różnica? Ten pierwszy jest identyczny, ma jedynie dodaną jedną klatkę:
A na klatce napisane [kliknij].
Jeśli chcemy, by interneuta coś zrobił to powiedzmy mu wyraźnie, by to zrobił, poprośmy go. To działa.
Tu dodatkowo [kliknij] sugeruje, że jest to link (nawias, niebieski kolor).
Jeśli jesteś na mojej liście subskrypcyjnej to już wiesz dlaczego w mailach moich jest to:
Zależy mi po prostu na tym, byś przeczytał to, do czego cię zapraszam.
Czy będzie to skuteczność większa dokładnie o 78%? Tego nie wiem. Warto jednak o tym pamiętać pisząc blog, czy wysyłając maile.
Bardzo ciekawe, ale jak się robi taki baner? Może dostanę pomoc w tej kwestii? Instrukcję? Pozdrawiam
OdpowiedzUsuń